مدیر امور شعب پست بانک استان یزد خبرداد:

رتبه نخست پست بانک استان یزد در زمینه ارائه اعتبار و ایجاد اشتغال روستایی

مدیر امور شعب پست بانک استان یزد گفت: پست بانک استان بیشترین میزان تسهیلات اشتغالزایی را در کشور کسب کرده است.
کد خبر: ۷۴۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 21 May 2019

علی قاسمی مدیر امور شعب پست بانک استان یزد با اشاره به اینکه پست بانک یکی از سه بانک عضو قانون اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری کشور است، گفت: پست بانک استان یزد سال گذشته رتبه اول را در زمینه ارائه اعتبار و ایجاد اشتغال روستایی کسب کرده است.

وی پست بانک را بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و افزود: این بانک در زمینه کاهش شکاف خدمات بانکی در روستا‌ها گام برمی دارد و در همین راستا ۴۰ باجه پست بانک در روستا‌ها خدمات بانکی را ارائه می‌دهند و این تعداد ۲۷ باجه مجهز به دستگاه خود پرداز بانکی و تمام باجه‌ها مجهز به دستگاه خود پرداز درون شعبه‌ای است.

قاسمی از دیگر وظایف پست بانک را ارائه خدمات بانکی و حمایت از فعالان بخش آی تی و آی سی تی دانست و عنوان کرد: پست بانک استان یزد رتبه اول را بعد از تهران در زمینه ارائه تسهیلات به فعالین بخش آی تی و آی سی تی دارا است و همچنین در سال گذشته به ۳۲ طرح‌های درآمد زایی در دهیاری‌ها اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب پست بانک استان تاکید کرد: پست بانک در ارزیابی سال گذشته وزارت امور اقتصادی و دارائی رتبه اول را در بین بانک‌های کشور کسب کرده و جز پنج بانک ارائه دهنده خدمات کارگزاری بانک مرکزی به دستگاه‌های اجرایی دولتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار