عبدالرضا نوروزی در گفتگو با تابناک :

تکمیل پروژه گاز رسانی به روستا‌های محور دهستان حیدریه

رئیس اداره گاز بخش گواور در شهرستان گیلانغرب از تکمیل پروژه گاز رسانی به روستا‌های محور دهستان حیدریه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 24 June 2019

عبدالرضا نوروزی رئیس اداره گاز گواور در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: تکمیل گاز رسانی به منازل باقیمانده شهر سرمست و روستا‌های سطح بخش، بخصوص دهستان حیدریه و روستا‌های چاله سیاه و زرور (ادامه پکیج باسکله) که تعداد زیادی از ساکنین این مناطق تاکنون از نعمت گاز برخوردار نشدەاند انجام خواهد شد.

وی افزود: ظرف مدت یکماه پیمانکار پروژه تعیین و با اعتبار ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان شروع به کار خواهد کرد و در این مدت نیز بخشداری موظف گردیده موانع و معارضین احتمالی را رفع نماید.

نوروزی در ادامه افزود: پیگیری گاز رسانی به روستا‌های فاقد گاز بخش گواور معروف به پکیج بیگرضایی که مشترک اسلام آباد غرب و گیلان غرب می‌باشد نیز در دستور کار خواهد بود.

وی اظهار داشت: پیگیری گاز رسانی به روستای انجیر در میان پکیج بیگرضایی تامین اعتبار گردیده و در مرحله پیمان سپاری می‌باشد لازم به ذکر است در خرداد ماه سال جاری یک بار پیمان سپاری شد، اما تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب نرسیده و مرحله دوم پیمان سپاری در تاریخ ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد و در صورت به حد نصاب رسیدن و مشخص شدن برنده مناقصه، کار شروع خواهد شد.

وی در پایان افزود: گاز رسانی به روستای انجیر درمیان هم، طبق قول مساعد مدیر عامل شرکت گاز استان، با پکیج بیگرضایی انجام خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار