علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:

پیشبرد ۷۰ درصدی طرح هادی در منطقه خدابنده لوی صحنه

فرماندار صحنه در بازدید از منطقه خدابنده لو صحنه از تلاش برای تسریع حل مشکلات مردمی در سه حوزه آب شرب، گازرسانی و کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 14 September 2019

فرماندار صحنه ضمن بازدید از روستاهای منطقه خدابنده لو جهت رفع مشکلات مردمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: روستای دهلق در منطقه خدابنده لو از توابع شهرستان صحنه قرار دارد، در این بخش از شهرستان صحنه عمده ی مشکلات مردم حول سه محور است، از جمله گازرسانی این روستا و چند روستای اطراف، که خوشبختانه در حال انجام است. و پیشرفت فیزیکی کار بین 30 تا 40 درصد بوده است.

وی افزود: ما امیدواریم با توجه به تامین اعتباری که از سوی نماینده مردم در مجلس شده است به زودی مشکلات منطقه حل شود، و این روستا و روستاهای همجوار به شبکه سراسری گازرسانی بپیوندند.

حیدری در ادامه اظهار داشت: موضوع بعدی آب شرب است که عملیات اجرایی اش در حال انجام است و طبق قولی که مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی به ما دادند تا 2 ماه آینده موضوع آب شرب این روستا و روستاهای اطراف حل خواهد شد.

فرماندار صحنه در خصوص اجرای طرح های هادی اظهار داشت:  در روستا دهلق حدود 70 درصد از طرح اجرا شده ، آسفالت، جدول گذاری و سایر خدمات مربوط به طرح هادی اجرایی شده ، 30 درصد باقی مانده هم به زودی انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مشکلاتی که کشاورزان منطقه با اوقاف، ممیزی و منابع طبیعی داشتند گفت: هر دو موضوع قابل پیگیری هست و برای تسریع در حل آن اقدام خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار