جذب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ورزش قشم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم با اشاره به جذب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ورزش این شهرستان، از شتاب گرفتن پروژه‌های ورزشی و بهره‌برداری از سالن سام و زال در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 24 September 2019

 

جذب 15 میلیارد تومان اعتبار برای ورزش قشم

به گزارش تابناک کیش، یونس برهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در جزیره قشماظهار داشت: چهار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه سالن ورزشی سام و زال قشم تخصیص یافت و ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: این بودجه از محل اعتبارات ملی صرفاً جهت تسریع در عملیات اجرایی سالن سام و زال تخصیص‌یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم افزود: در سایه تعامل و همکاری دو دستگاه اداره کل ورزش و جوانان استان با سازمان منطقه آزاد قشم و پیگیری‌های صورت گرفته این میزان اعتبار توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تزریق‌شده تا در اختیار پیمانکار سالن سام و زال قرار گیرد‌.

برهم تأکید کرد: با ابلاغ این مبلغ اعتبار روند اتمام سالن دو هزار و 500 نفره سام و زال شتاب ویژه‌ای خواهد گرفت و امیدواریم این پروژه که بیش از 15 سال از احداث آن می‌گذرد در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این مسئول در ادامه گفت: با تعامل و همکاری منطقه آزاد و دستگاه ورزش شاهد توسعه ورزش در جزیره قشم هستیم و امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد.

برهم تأکید کرد: با تخصیص این مبلغ اعتبار مجموع بودجه تصویبی و تخصیص‌یافته از محل اعتبارات استانی در بخش‌های تملک دارایی، متوازن و ارزش‌افزوده و همچنین اعتبارات ملی،  به بیش از 15 میلیارد تومان در سال 98 رسید که در نوع خود بی‌نظیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار