امحای ۴۷ تن کالا و سیگار قاچاق

بیش از ۴۷ تن انواع کالا وسیکار‌های قاچاق خارجی مکشوفه در شمال آذربایجان غربی در شهرستان خوی امحاء شد.
کد خبر: ۸۲۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 13 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، احمدزاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و امحا این کالا‌ها ۱۰۱۴ ردیف کالای قاچاق مکشوفه و کالای سلامت محور فاقد مجوز‌های بهداشتی و بیش از ۷ میلیون نخ سیکار خارجی کشف شده در شهرستان‌های شمال با طی فرایند قانونی در شهرستان خوی امحاء شد.

وی وزن کالا‌های امحا شده را بیش از ۴۷ تن اعلام و تصریح کرد: ارزش کالا‌های امحا شده ۳۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بود که با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضایی، بازرگانی، انتظامی، بهداشت و دخانیات امحاء شد.

مدیرجمع آوری و فروش مدیریت اموال تملیکی آذربایجان غربی از امحای ۹۲۷۳ ردیف کالای خارجی مکشوفه دیگراز ابتدای امسال در استان خبرداد و گفت: در این مدت ۳۸۹ تن انواع کالای قاچاق خارجی به ارزش ۹۸ میلیارد ۲۳۰ میلیون ریال در استان امحاء شده است.

احمد زاده با تقدیر از ارکان‌ها و نهاد‌های مبارزه با قاچاق کالا در همکاری با این نهاد اضافه کرد: اموال تملیکی استان امسال با اخذ قطعیت آرا از مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های مکشوفه قاچاق خارجی را به فروش رسانده است.

وی گفت: استان آذربایجان غربی امسال از نظر امحاء کالا‌های خارجی، فروش و تعیین تکلیف پرونده کالا‌های رسوبی رتبه اول کشور را کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار