رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام؛

افزایش ظرفیت تولید ماسک در استان ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش ظرفیت تولید ماسک در استان ایلام به منظور پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 07 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛، محمد کریمیان اظهار کرد: در تمام کشورهای درگیر با کرونا، کمبود نارسایی‌هایی در توزیع و عرضه ماسک تنفسی، محلول ضدعفونی کننده و دستکش و سایر اقلام بهداشتی وجود دارد که کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمیان ادامه داد: برای مقابله با بیماری کرونا لازم است تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به کار گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: در پی تاکید استاندار ایلام مبنی بر اینکه تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها در مقابله با بیماری کرونا، دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند، خوشبختانه هم اکنون همکاری و همدلی بسیار شایسته‌ای در این راستا بین دانشگاه و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی حاکم است.

کریمیان بیان کرد: با وجود کارخانه ساخت الکل صنعتی واقع در شهرستان بدره، خوشبختانه کمبود این محلول ضدعفونی کننده در سطح استان در حال کمرنگ شدن است.

وی تصریح کرد: برای آگاهی بخشی به مردم و انتقال مفاهیم و اطلاعات مربوط به نحوه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، باید از ظرفیت ارزشمند رسانه‌ها، فضای مجازی و همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها به خوبی استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: هر فرد و گروه و یا سازمان و ارگانی که دانشگاه را در مقابله با بیماری کرونا یاری نمایند، از آن استقبال می‌کنیم.

وی یادآورشد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله با بیماری کرونا در استان تنها نیست و مردم فهیم و مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی بالاترین میزان همکاری را با دانشگاه دارند./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
من هفته ای یک بار برای خرید نان بایدبیرون بروم ماسک ازکجا میتونم تهیه کنم؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار