افزایش خدمات پرستاری در استان

کد خبر: ۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 26 February 2015
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز از ایجاد شرایط بهتر برای ارائه خدمات توسط پرستاران در مراکز درمانی البرز خبر داد و گفت: در دو سال آینده شرایط مناسب‌تری برای ارائه خدمات پرستاری البرز فراهم می‌شود.
به گزارش تسنیم حمید درفشی در مراسم بزرگداشت روز پرستار که صبح امروز در کانون فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: پرستاری تنها بیمارداری، کنترل علائم حیاتی، ترخیص و 25 فرآیندی که به عهده پرستاران است، نیست.
وی افزود: پرستاری خدمتی صادقانه، عارفانه و انسان‌ دوستانه است که توفیقی از سوی خداوند محسوب می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه پرستاران یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین وظیفه در اجتماع را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: انجام این مسئولیت در استان البرز با توجه به کمبودها و شرایط ویژه استان با دشواری‌های زیادی برای پرستاران همراه است.
وی با تاکید بر اینکه کمبود فاحش تخت‌های بیمارستانی در البرز وظیفه پرستاران را سخت‌تر کرده است، تصریح کرد: در این شرایط فعالیت‌کردن بسیار سخت‌تر از انجام وظیفه در دیگر استان‌ها است و فعالیت در بخش‌های خاص و برخورد با بیماران بدحال، سبب استجابت دعای آنان می‌شود.
درفشی افزود: پرستاران باید نیت الهی را جدا از انجام وظیفه و شغل درنظر بگیرند و بدانند لحظات طی‌شده در کنار بیمار عبادت محسوب می‌شود.
وی همچنین پرستاران را به برخورد مناسب همراه با صبر در مقابل با بیماران در شرایط خاص و بدخلق دعوت کرد و گفت: در این صورت خداوند بهشت را برای شما ارزان می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز بیان کرد: امید است در دو سال آینده با ارتقا امکانات شرایط بهتری برای ارائه خدمات در استان البرز فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار