پیام سرپرست اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی به مناسبت چهل و پنجمین سال تاسیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس

کد خبر: ۸۵۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 17 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در متن پیام آمده است: 

 

بسمه تعالی
"تلاش در راه مدرسه سازی خود جهادی مقدس است" مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال 1354 را باید نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش دانست ، حضور و ظهور سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس به عنوان یکی از پر افتخارترین سازمان های تخصصی ایران که با هدف احداث، توسعه، ترمیم و نوسازی فضاهای آموزشی، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز آنها و نیز تعیین معیارها و استانداردهای مطلوب فضاهای آموزشی و پرورشی به عنوان بازوی عمرانی آموزش و پرورش ایجاد شد.
سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور سازمانی برخاسته از مردم، همراهِ مردم و در خدمت مردم است. که به لطف ایزدمنان در نهضت مقدس مدرسه سازی از پشتیبانی ارزشمند بدنه اجتماعی و کمک های بی دریغ خیرین نیک اندیش مدرسه ساز برخوردار است که این مشارکت فعال و فزاینده خیرین مدرسه ساز به الگوی الهام بخش رویکردهای مبتنی بر مردم برای عمران و آبادانی کشور تبدیل شده است.
امروز در آستانه ورود به چهل و پنجمین سال تاسیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هستیم، چهل و پنج سال تلاش و مجاهدت نیروی انسانی متخصص و متعهد که با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر برای اعتلای میهن اسلامی، منشاء دستاوردهای درخشان در نوسازی، بازسازی، مقاوم سازی، افزایش ایمنی، استانداردسازی و ارتقای چشمگیر کمّی و کیفی مدارس شده است؛این تلاش و اراده را ارج می‌نهیم و این سالروز خجسته را در کنار شما عزیزان پاس می‌داریم.
اینجانب ضمن تبریک این روز مبارک و با آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون ، امیدوارم امسال نیز که با تدبیر شایسته مقام معظم رهبری به عنوان "سال جهش تولید" نامگذاری گردیده با همت مضاعف در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و امر مقدس مدرسه سازی همواره موفق و سربلند باشید.
علی مناف زاده
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار