پلدختر سیل‌زده شایسته خدمات بهتری است

کد خبر: ۸۶۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 09 June 2020
پلدختر سیل‌زده شایسته خدمات بهتری است

خرم آباد- مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: شهرستان پلدختر در سیل سال گذشته آسیب جدی دید که اکنون مردم منطقه شایسته خدمات بیشتر و بهتری هستند.

علیرضا بیرانوند روز سه‌شنبه در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی پلدختر در محل فرمانداری اظهار داشت: شهرستان پلدختر به‌عنوان هویزه ثانی شهدای زیادی از جمله شهدای شاخص مانند شهید شکارچی در سطح ملی تقدیم انقلاب کرده که از افتخارات ملی، استانی و شهرستانی هستند و می‌طلبد که مسئولان به این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند.
وی افزود: پلدختر تحت تاثیر سیل مخرب و ویرانگر فروردین ۹۸ دچار آسیب ها و خسارات زیادی شد که با همت و تلاش تمام مسئولان بخشی از این مشکلات رفع شد.
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: گرچه در شهرستان سیل زده پلدختر با وجود فشارهای اقتصادی در بدنه دولت، گام های موثری برداشته شده، اما مسئولان باید با علم و آگاهی، مطالعه و اشراف به موضوعات در جهت رفع مشکلات پیش روی مردم تلاش خود را در این شهرستان، با تعامل و هم افزایی مضاعف کنند.
وی به برخی مشکلات ناشی از سیل در پلدختر اشاره کرد و افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده دیواره ساحلی شهر پلدختر در حال تکمیل شدن است و مشکل راه ها و جاده های مواصلاتی نیز با تلاش، تعامل و پیگیری های مسئولان برطرف می‌شود.
 وی در این مراسم از زحمات و تلاش‌های مرتضی کاییدی، بخشدار سابق مرکزی پلدختر به ویژه در جریان سیل و برگزاری انتخابات بااهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

 طی حکمی از سوی خادمی استاندار لرستان بابک امرایی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی پلدختر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار