افزایش فضاهای ورزشی خوی با اتمام ورزشگاه چند منظوره طوبی

اکبرزاده شهردار خوی گفت : با اتمام زمین ورزشی طوبی، بیش از ۱۲۰۰۰ متر مربع به فضاهای ورزشی خوی افزوده می شود
کد خبر: ۸۷۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 16 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی؛ محرم اکبرزاده شهردار خوی از اتمام آسفالت ریزی زمین ورزشی چند منظوره طوبی خبرداد و گفت: توسعه فضاهای ورزشی بویژه ورزش های گروهی و همگانی در مناطق کم برخوردار برای تامین سلامت جسمی و روانی و تاثیر آن در رفاه و زندگی مردم این مناطق از جمله اهداف احداث زمینهای ورزشی است.

وی افزود : در حال حاضر ۳ مجموعه ورزشی با مشارکت شهرداری و نهاد های سپاه پاسداران و مسکن و شهرسازی استان و با حمایت شورای اسلامی شهر خوی در دست احداث میباشد که زمین ورزشی چند منظوره طوبی یکی از همین پروژه هاست.

شهردار خوی اظهار داشت : مساحت کلی این پروژه عمرانی با زیرساخت ورزشی ۱۲۳۰۰ مترمربع بوده و در منطقه تخته پل که یکی از مناطق قدیمی شهر خوی است احداث می شود.

وی تاکید کرد : این مجموعه دارای زمین های ورزشی اسکیت با مساحت ۱۰۷۰ متر مربع ، هندبال با مساحت ۱۲۲۰ مترمربع ، زمین والیبال و تنیس با مساحت ۱۵۱۰ مترمربع ، زمین بسکتبال با مساحت ۱۰۸۰ مترمربع و سوله ورزشی با ۲۵۰۰ متر مربع است.

اکبرزاده گفت : ۲ پارکینگ اختصاصی با مساحت ۱۷۲۰ متر مربع نیز برای استفاده شهروندان در این مجموعه چند منظوره پیش بینی و آماده سازی می شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۲۶۰ متر طول جدول گذاری ،۶۵۰ متر مربع سنگ فرش در این زمین چند منظوره اجرا شده و آسفالت ریزی این مجموعه به میزان ۸۲۶۰ متر مربع نیز به پایان رسید.
شهردار افزود : نصب ستِ ها و تجهیزات ورزشی، زیباسازی مجموعه و ایجاد فضای سبز نیز از دیگر اقدامات در ین زمینه خواهد بود.
شهردار خوی در پایان تاکید کرد: با اتمام این مجموعه که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیش از ۱۲۳۰۰ متر مربع به فضاهای ورزشی شهرستان افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار