انتخاب هیات رییسه شورای شهر باحضورفرماندار

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: براساس قانون و با توجه به اتمام زمان قانونی فعالیت یکساله هیات رییسه فعلی، فرماندار ایلام باید با دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب هیات رییسه جدید اقدام کند.
کد خبر: ۸۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 03 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،عباس میرزاد گفت: با پایان مهلت فعالیت هیات رییسه فعلی شورای شهر، نشست اعضای این شورا برای انتخاب هیات رییسه جدید می بایست با دعوت فرماندار ایلام انجام شود.
وی با بیان اینکه این نشست قرار است اوایل هفته آینده برگزار می شود، افزود: اعضای شورای شهر ایلام هم باید در یک فضای همکاری و تعامل برای انتخاب هیات رییسه جدید اقدام کنند.
عضو شورای اسلامی شهر ایلام نیز با اشاره به اتمام زمان قانونی فعالیت هیات رییسه فعلی این شورا گفت: اکنون فرمانداری متولی برگزاری نشست برای انتخاب هیات رییسه جدید شوراست و دعوت از اعضا باید از سوی ایشان انجام شود.
صادق نورمحمدی یادآور شد: از امروز 12 شهریور براساس قانون فعالیت یکساله هیات رییسه کنونی شورای اسلامی شهر به اتمام می رسد و برای انتخاب هیات رییسه جدید، فرماندار ایلام باید از اعضا دعوت کند.
وی افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی فعالیت هیات رییسه فعلی، برگزاری نشست و دعوت از اعضای شورا برای شرکت در جلسه انتخاب هیات رییسه جدید باید از سوی فرماندار صورت گیرد.
بدنبال پایان زمان فعالیت یکساله هیات رییسه شورای اسلامی شهر ایلام، قرار بود عصر سه شنبه گذشته با حضور 11 عضو شورا، انتخابات هیات رییسه جدید برگزار شود که به علت غیبت برخی اعضا و به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان این جلسه لغو و به روز چهارشنبه موکول شد.
پس از غیبت تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر در نشست فوق العاده انتخابات هیات رییسه جدید در روز چهارشنبه و به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان، این انتخابات نیز برگزار نشد.
جوکار رییس فعلی شورای اسلامی شهر ایلام، روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود به منظور برگزاری انتخابات هیات رییسه شنبه 14 شهریور ماه ساعت 10 صبح نشست دیگری برگزار خواهد شد.
شورای اسلامی شهر ایلام 11 عضو اصلی دارد و قرار است در انتخابات جدید رییس، نایب رییس، منشی، خزانه دار و سخنگوی شورای شهر برای مدت یکسال با رای اعضا برگزیده شوند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار