نظارت میدانی بر بهداشت مدارس آستارا آغاز شد

کد خبر: ۸۹۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 08 September 2020

 

نظارت میدانی بر بهداشت مدارس آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: نظارت میدانی بر مدارس برای بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان حضور دانش‌آموزان، همکاری اولیا و رفع نگرانی والدین از سلامت فرزندان آغاز شده‌است.

سجاد موسوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدارس برای رعایت فاصله گذاری، دانش آموزان را به دو گروه ایام زوج و فرد هفته تقسیم می کنند و معاونان و کارکنان آموزش و پرورش به مدت ۲ هفته، وضعیت مدارس را از نزدیک رصد خواهند کرد.

وی ادامه داد: نقاط ضعف مدارس به صورت تذکر شفاهی و کتبی به مدیران ارائه می شود تا ظرف مدت کوتاه برطرف شود و تب سنجی و ضدعفونی دست های دانش آموزان، حین ورود به مدرسه الزامی است و در بسیاری از مدارس رعایت می شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: مشارکت والدین از عوامل پیشرفت و موفقیت آموزش و پرورش است و برای رضایت آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و امسال مدیران، سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار دهند و معلمان در کلاس ها پیرامون نکات بهداشتی صحبت کنند.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، در اجتماعات بیشتر شیوع می کند و  سال تحصیلی جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سال تحصیلی در آن، با مشارکت ۱۸ هزار دانش آموز آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار