۸۰ هکتار زمین به طرح اقدام ملی مسکن در اراک افزوده خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از تأمین زمین برای کلیه متقاضیان ثبت نامی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 03 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی ، احمد مرزبان افزود : در راستای پروژه اقدام ملی مسکن و تفاهم نامه میان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و وزارت راه و شهرسازی موسوم به مسکن ماندگار و با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان اراکی و اقشار فاقد مسکن در این شهر منعقد شده است.
وی یادآورشد : در این تفاهمنامه مقرر شد قسمتی از اراضی موقوفه که در حریم شهر قرار گرفته با بازنگری مجدد طرح جامع اراک به محدوده شهر الحاق و در طرح اقدام ملی مسکن استان مورد استفاده قرار گیرد .
مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد : اراضی فوق به مساحت تقریبی ۸۰ هکتار در مجاورت کمربندی شمالی اراک قرار گرفته و محل مناسبی برای ساخت مجتمع های مسکونی شهروندان اراکی خواهد بود .
این مقام مسئول گفت : این اداره کلپس از ابلاغ طرح نسبت به تغییر کاربری عرصه فوق الذکربر اساس ضوابط و مقررات شهرسازی در اسرع وقت اقدام خواهد کرد وپیگیری اخذ مجوزات قانونی و شرعی اراضی به منظور اختصاص قطعات عرصه مسکونی به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و سایر متقاضیان فاقد مسکن توسط اداره کل اوقاف وامور خیریه استان صورت خواهد پذیرفت.
مرزبان افزود : با الحاق زمین فوق به محدوده شهری که مراحل آن در دست پیگیری است نگرانی متقاضیان اراکی ثبت نامی در طرح اقدام ملی رفع خواهد شد .
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از انجام فرآیند قرعه کشی در آینده نزدیک برای مشخص کردن زمین افراد واجدالشرایط خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار