تجهیز سالن اختصاصی و آموزش تنیس روی میز در مناطق کم برخوردار

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور : برای توسعه، تجهیز سالن اختصاصی و آموزش ورزش تنیس روی میز در شهر‌ها و مناطق کم برخوردار کشور، اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ 23 October 2020

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در آئین بهره برداری مجدد از سالن اختصاصی تنیس روی میز درچه گفت: تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون تنیس روی میز و بنیاد احسان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای توسعه، تجهیز سالن اختصاصی و آموزش ورزش تنیس روی میز در شهر‌ها و مناطق کم برخوردار کشور امضا شده است.

مهرداد علی قارداشی افزود: برخی از مفاد این تفاهم نامه شامل اقداماتی همچون خرید و تحویل ۲۰۰ میز استاندارد این رشته و برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری با هدف توسعه ورزش تنیس روی میز در مناطق کم برخوردار کشور و استعدادیابی و کشف نخبه‌های این رشته ورزشی است.

وی شهر درچه را پینگ پنگی ترین شهر کشور دانست و گفت: به نسبت جمعیت و تعداد ورزشکاران و بیمه شدگان رشته ورزشی تنیس روی میز در شهر درچه ، این شهر را می توان به عنوان پینگ پنگی ترین شهر کشور معرفی کرد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور افزود: شهر درچه با داشتن بیش از ۲۵۰ نفر ورزشکار فعال و مستعد و دارای عناوین متعدد قهرمانی کشوری در رشته تنیس روی میز و داشتن سالن اختصاصی با امکانات استاندارد، به عنوان یکی از قطب‌های مطرح استان اصفهان قابلیت میزبانی مسابقات استانی و کشوری را دارا است.
مسئول هیئت تنیس روی میز شهر درچه نیز گفت: سالن اختصاصی تنیس روی میز شهید فهمیده در سال ۱۳۹۱ با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهر درچه ساخته شد.
بیژن رحیمی افزود: در سال ۱۳۹۵ ساختمان اداری این مجموعه را شهرداری و شورای اسلامی این شهر احداث و تجهیز کرد و هم اکنون با نصب سقف کاذب و اجرای سیستم روشنایی استاندارد با هزینه یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی با کمک خیران و والدین ورزشکاران، این ورزشگاه با حضور رئیس فدراسیون مجددا مورد بهره برداری قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار