دو هفته نذر کنید و تسویه حساب را کنار بگذارید / کلیپ هایی که باعث خجالت همگان شد! + فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد : از همگان می خواهم تسویه حساب ها را کنار بگذارند و در این دو هفته فقط به فکر سلامت مردم و نجات جان این عزیزان باشند. ( بیایید این دو هفته را نذر حضرت عباس کنید و فقط و فقط و فقط به فکر حفظ سلامت مردم باشید ..‌)
کد خبر: ۹۱۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 21 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران گفت : تشییع و تدفین جنازه بالاتر از ۳۰ نفر ( اعضای درجه ۱ خانواده) ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.مردم استان رعایت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، افزود :  نشر برخی کلیپ ها از مراسمات تشییع جنازه در سطح ملی در این شرایط خاص و وضعیت نامناسب کرونایی باعث خجالت همگان شد.

کلانتری گفت : صمیمانه و به طور ویژه از آیت الله ملک حسینی ( نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری) و آیت الله حسینی ( نماینده ولی فقیه در استان) و ائمه جمعه استان به دلیل کمک ها و پشتیبانی تشکر می کنیم.

وی ادامه داد : از همگان می خواهم تسویه حساب ها را کنار بگذارند و در این دو هفته فقط به فکر سلامت مردم و نجات جان این عزیزان باشند. ( بیایید این دو هفته را نذر حضرت عباس کنید و فقط و فقط و فقط به فکر حفظ سلامت مردم باشید ..‌)

 کلانتری افزود : همه کسانی که در مراسمات عزا و عروسی اجرای برنامه می کنند ( چه مداحی ها و چه نوازندگان) باید دستگیر شوند و برخورد قانونی صورت گیرد.

وی گفت : با ادارات ،سازمان ها و نهادهایی که پروتکل ها را رعایت نکنند بدون شک برخورد قانونی خواهد شد.

متن کامل سخنان استاندار را در فیلم ببینید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار