اعلام تمهیدات هاي ترافيكي مراسم رژه خودرویی و موتوری در استان مرکزی

رئیس پليس راهنمايي و رانندگي استان از اجرای تمهيدات ترافيكي مراسم رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ماه در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 09 February 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " سید علی حسینی" با تبریک فرا رسیدن جشن چهل و دومین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی افزود: محدودیت های ترافیکی به صورت مقطعی و در مسیرهای منتهی به رژه خودرویی و موتوری خواهد بود.
وی اظهار داشت: پليس راهور با همكاري ديگر عوامل انتظامي به منظور هر چه بهتر برگزار شدن رژه خودرویی و موتوری در روز خاطره ساز و حماسی ۲۲ بهمن، محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيكي لازم را در مناطق مختلف استان به اجرا در خواهد آورد و در هر شهر محدودیت ترافیکی مسيرها از سوي پليس راهنمايي و رانندگي مربوطه به شهروندان اطلاع رساني خواهد شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: اين محدوديت های ترافیکی به صورت مقطعی در مسيرهاي حرکت خودروها و موتورهای شرکت کننده در حد فاصل میدان مقاومت به سوی خیابان بهار، خیابان مهارت تا پل آزادگان، خیابان هپکو تا میدان جهاد و از میدان جهاد تا مصلای بیت المقدس این کلان شهر اعمال خواهد شد.
وی یادآور شد: برابر هماهنگي هاي انجام شده، هيچ خودروي در مسیرهای این رژه با شکوه اجازه پارك نداشته و خودروهاي پارک شده در مسيرهای مورد نظربه وسیله جرثقيل به پاركينگ انتقال داده خواهد شد.
این مقام انتظامی افزود: از شهروندان انتظار داریم تا علاوه بر رعایت محدودیت های ترافیکی و انجام کامل دستورالعمل های بهداشتی، به مانند همیشه با مأموران پلیس به عنوان خدمتگزاران خود، همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار