بخشدار کهریزک:

شهرداری تهران یک هزارم درآمد آرادکوه را به کهریزک اختصاص نمی‌ دهد

بخشدار کهریزک با اشاره به اینکه شهرداری تهران شفاف سازی کند که چقدر درآمد از بهشت زهرا و آرادکوه دارد گفت: شهرداری تهران یک هزارم درآمد از آرادکوه را هم به کهریزک اختصاص نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 14 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران، امین بابایی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان ری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران در استانداری برگزار شد اظهار داشت: آراد کوه تاکنون هیچ گونه عوارضی را برای ساخت ابنیه پرداخت نکرده است.

بابایی با بیان اینکه مشکلات حمل زباله و ریزش شیر آبه حاصل از آراد کوه موجب از بین رفتن آسفالت و در نتیجه افزایش تصادفات شده است گفت: در این خصوص با مشکل و معضل جدی روبرو هستیم.

بخشدار کهریزک بیان داشت: شهرداری تهران شفاف سازی کند که چقدر درآمد از بهشت زهرا و آراد کوه دارد و در مقابل چه اندازه به شهروندان شهرستان ری و بخش کهریزک خدمات ارائه کرده است.

وی در ادامه عنوان داشت: به صراحت ادعا می‌کنم که شهرداری تهران یک هزارم درآمد از آراد کوه و بهشت زهرا به کهریزک خدمات ارائه نمی‌کند.

بابایی گفت: شهرداری منطقه ۲۰ تا این لحظه به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده و عملاً مطالبات شهروندان بخش کهریزک سالیان سال است که انباشت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار