وضعیت نامشخص پیست اسکی خور / دادستان البرز دست به کار شد

کد خبر: ۹۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 16 September 2015

با اعلام جرم دادستان البرز علیه سازمان خصوصی‌سازی به دلیل مزایده گذاشتن و واگذاری غیرقانونی پپیست اسکی خور، باید به انتظار نشست و تکلیف این پیست را مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، سازمان خصوصی‌سازی در تاریخ هفتم دی‌ماه سال 1393 عرصه پیست اسکی خور، اعیان (ساختمان پایین پیست، سرویس بهداشتی، دکه‌ها، کانکس داخل پیست و جاده دسترسی داخل پیست)، تاسیسات و اماکن رفاهی پیست (حق الامتیاز و برند)، ماشین‌آلات، تجهیزات و تاسیسات این منطقه را به مزایده گذاشت.

با وجود مقاومت مسئولان استان البرز در واگذاری اراضی متعلق به منابع، مسئولان سازمان خصوصی‌سازی کشور بدون توجه به هشدارها این پیست را با قیمتی در حدود هفت و نیم میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار کرد و مراحل قانونی آن را نیز انجام داد.

مدیر مجموعه‌های اسکی شرکت توسعه، نگهداری و تجهیز اماکن ورزشی کشور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا البرز در تاریخ سیزدهم مردادماه سال جاری، مراحل واگذاری پیست اسکی خور از طریق سازمان خصوصی‌سازی به بخش خصوص را تمام شده دانست.

به گفته رضا یوسفی مدیر مجموعه های اسکی شرکت توسعه، ‌نگهداری و تجهیز اماکن ورزشی، این پیست با مبلغی بالای هفت میلیارد تومان در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت.

اما دادستان مرکزی استان البرز با اعلام جرم علیه سازمان خصوصی‌سازی پرونده پیست اسکی خور را وارد مرحله جدیدی نموده است.

حاجی رضا شاه کرمی با شکایت از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی در دادستانی تهران منتظر است تکلیف قانونی بودن و یا غیرقانونی بودن واگذاری اراضی ملی توسط این سازمان به وسیله دستگاه قضا روشن شود.

دادستان البرز با غیرقانونی خواندن مزایده سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری پیست اسکی خور گفته است، این سازمان کار مجرمانه انجام داده است و به هیچ عنوان حق نداشته اراضی ملی را واگذار کند.

به گفته دادستان البرز، پرونده تخلف سازمان خصوصی‌سازی در به مزایده گذاشتن پیست اسکی خور روز یکشنبه هفته جاری تحویل دادستانی تهران شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار