افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۹۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 15 July 2021
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۱۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست داده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان‌پناه افزود : هم اکنون ۲۲۵ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که ۹۶ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار و ۹۴۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۵۹۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و لنده و از ۳۲۶ نمونه رپید تست ۱۵ مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و باشت بودند.
یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: با شروع موج جدید کرونا از هم استانی های عزیز استدعا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا بیش از این متحمل خسارت نشویم.
وی ادامه داد: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیرند، از برقراری دورهمی ها و مراسمات عزا و جشن عروسی جدا خودداری کنند، کارهای بیرون از منزل را حتی المقدور به صورت آنلاین انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار