مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: کاروان نخبگان مهارتی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران موفق به کسب مدال نقره رشته فناوری طراحی گرافیک و مدال برنز رشته راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 30 October 2021

جواد روانبخش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت گفت: نخبگان مهارتی و استعدادهای برتر استان تهران در این دوره از مسابقات درخشیدند.

وی عنوان کرد: امیررضا بیک محمدلو، مدال نقره رشته فناوری طراحی گرافیک و امیررضا شمس ناتری، مدال برنز راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار را در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت از آن خود کردند.

روانبخش، دسترسی به منابع انسانی ماهر را شرط اساسی و انکارناپذیر توسعه هر کشور برشمرد و افزود: نخبگان مهارتی می توانند با دانش، مهارت، تخصص و نوآوری خود به عنوان کارگزاران تغییر و تحول در کشور، پیشرفت بیش از پیش را به ارمغان آورند.

وی با تأکید بر بهره گیری از توان بالای مهارتی نخبگان در بنگاه های اقتصادی، اظهار داشت: نخبگان مهارتی قادرند مهارت، دانش، فناوری و صنعت جدید و به تبع آن فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه خویش ایجاد کنند و ضرورت دارد زمینه نقش آفرینی هسته های مهارتی در جهت اقتصاد مبتنی بر مهارت فراهم شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره، ۲ مدال برنز و یک دیپلم افتخار در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، گفت: تیم نخبگان مهارتی استان تهران تا کنون در این دوره از مسابقات، مدال طلا رشته جواهر سازی توسط راضیه جلیلی، دو مدال نقره رشته های طراحی مهندسی مکانیک و فناوری طراحی گرافیک توسط محمدعلی جعفری و امیررضا بیک محمدلو، دو مدال برنز رشته های قنادی و راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار و دیپلم افتخار رشته آشپزی توسط محمد غفاری را در کارنامه مهارتی استان تهران داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار