بازیگر سینما و تلویزیون كشور با بیان اینكه نیاز كودک و نوجوان با هم متفاوت است، گفت: پرداختن به فیلم نوجوانان تلنگری به جامعه برای توجه به مشکلات این نسل است.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 29 September 2015
بازیگر سینما و تلویزیون كشور با بیان اینكه نیاز كودک و نوجوان با هم متفاوت است، گفت: پرداختن به فیلم نوجوانان تلنگری به جامعه برای توجه به مشکلات این نسل است.

به گزارش مهر؛رابعه مدنی ‌ با بیان اینکه حدود ۳۰ سال است وارد حرفه بازیگری شده است، عنوان کرد:‌ خیلی از هنرمندان در زمینه بازیگری آموزش دیده و سپس وارد این حرفه شده اند، اما من به دلیل علاقه ام به بازیگری و بدون گذراندن هیچ گونه دوره ای به واسطه پسرم، امير شهاب رضويان وارد حرفه بازیگری شدم.

وی که دانش آموخته رشته مربی گری کودک و بازنشسته آموزش و پرورش است و در فیلم هایی همچون «سفر مردان خاکستری»، «تهران ساعت ٧ صبح»، «مینای شهر خاموش» و «بوسیدن روی ماه» نقش آفرینی کرده با بیان اینکه نوجوانی دوره حساسی از زندگی همه انسان هاست، ‌گفت: نوجوانان باید آموزش ببینند، چرا که نخبگان از همان دوران نوجوانی مورد توجه قرار می گیرند.

بازیگر توانای نقش مادربزرگ مجموعه «وضعیت سفید» با تاکید براینکه باید به فیلمسازان جوان و نیز نوجوان ارزش و بها داده شود، ادامه داد: باید کار فیلمسازان جوان دیده شود.

مدنی با اشاره به جداسازی بخش نوجوان و کودک جشنواره از هم، ‌ادامه داد: باید توجه داشت که نیاز و خواسته کودک و نوجوان با هم متفاوت است و این تفکیک به طور حتم موجب دیده شدن این نیازها در هر بخش می شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به فیلم نوجوانان تلنگری به جامعه است، یادآور شد: مطرح شدن فیلم نوجوانان به شکل مجزا منجر به بیان مشکلات عمده آنان به خصوص مشکلات روحی در سنین خاص نوجوانی می شود.

بازیگر سینما و تلویزیون کشور با افزودن این نکته که بسیاری از مسائلی که برای نوجوانان می توان بیان کرد قابل درک و به صلاح کودک نیست، گفت: از طرفی کنار آمدن با کودک راحت تر از نوجوان است و بیان مشکلات این قشر تبحر می خواهد.

مدنی تاکید کرد: بها دادن به نوجوان سبب می شود که از والدین و جامعه فرار نکند و با احساس اعتماد به آنها به این مطلب برسد که خواسته هایش درک می شود.

وی با بیان اینکه گاهی والدین نوجوانان را درک نمی کنند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر که امکانات فرزندان بیشتر شده نیاز است تا خانواده ها هم بیشتر نوجوانان را درک کنند تا آنها احساس بی هویتی نکنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشور با تاکید براینکه سینما با بیان مشکلات نوجوانان می تواند به خانواده ها برای درک بهتر فرزندانشان کمک کند، گفت:‌ به نظر من والدین نیز باید کارهایی را که برای مخاطب نوجوان ساخته می شود ببینند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار