به گمانم یک خبرنگار اگر آگاه باشد،میداند چه سوالی را در چه زمانی مطرح کند. یک پرسش بی موقع مانند یک قتل غیر عمد، فاجعه می آفریند!
کد خبر: ۱۰۱۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 09 December 2021

 

خبرنگار صداوسیما با یک سوال غیر حرفه ای،شیپورچی ها را به آرزوی دیرینه شان رساند!
اینکه میگویم، غیر حرفه ای به این دلیل است که در هیچ یک از کشورهای مترقی یک خبرنگار با گذشت صد روز از عملکرد یک رئیس جمهور از او نمیپرسد، به عنوان یک شهروند به دولت چه نمره ای میدهید؟!
به نظرم پاسخ آیت الله رئیسی به پرسش این خبرنگارحکیمانه بود زیرا ایشان به عنوان یک شهروند درمقابل خبرنگار قرار نگرفته بود که پاسخ سوال غیر حرفه ای او را بدهد، این مردم هستند که باید به دولت نمره بدهند اما نه برای یکصد روز اول دولت!
اینکه عده ای با این پرسش غیرحرفه ای به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود بودند و طرح های نظر سنجی درفضای مجازی به راه انداختند و در طبل عبس کوبیدند که چه نشسته اید که مردم از عملکرد یکصد روز دولت ناراضی هستند برایم عجیب نیست،این جماعت سالهاست اگر نمدی بیابند برای خود کلاهی زیبنده می بافند!
آنچه بهت برانگیز است،سکوت افرادی است که از بی اطلاعاتی استاندار سوء استفاده می کنند، به اندازه یک گردان نیرو جمع میکنند وبه دیدار استاندار میروند و خودرا روسای ستادهای تبلیغاتی آیت الله رئیسی در استان مرکزی معرفی میکنند اما در وقت حمله شیپورچی ها خود را در کوی بی اطلاعی گم میکنند!
به راستی از بندبازی این جماعت در صحنه مواج سیاست حیرت زده شدم!
به وقت نیاز اثری از آنها دیده نمیشود اما در زمان صلح وآرامش همچون توسنی سرکش برای سهم خواهی وباجگیری به شدیدترین شکل ممکن میتازند وانتظار دارند استاندار مرکزی تمام مدیران وفرمانداران را با نظر این جماعت هفت رنگ برگزیند!
بهتر است استاندار مرکزی بداند، آفتاب پرست ها،وقت بالا آمدن خورشید،سر خود را بالا میگیرند، روزهای ابری خبری از این جماعت نیست،به آنها دلخوش نباشد!
همچنین بدنیست اگر آقای مخلص الائمه بداند؛پرندگانی که از یک مترسک می ترسند،پس از مدتی اگر جای وشکل مترسک عوض نشود،روی آن می نشینند...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار