روسای اتاق‌های بازرگانی اصفهان و کراچی بر ایجاد شورای مشترک بازرگانی دو کشور، تقویت همکاری‌های بخش‌های خصوصی و تعیین سازوکار حل‌وفصل اختلافات تجاری توافق کردند.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 02 November 2022

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتاق های بازرگانی ایران و اصفهان و فدراسیون اتاق‌های بازرگانی پاکستان و کراچی گفت: ملت و دولت ایران تا به امروز فشار‌های تحریم را تحمل کرده و در همین شرایط توانسته تبدیل به تولیدکننده و صادرکننده کالا‌هایی شود که پیش از این واردکننده آن‌ها بوده است.

مسعود گلشیرازی اصفهان را صنعتی‌ترین استان و  قطب نساجی ایران عنوان کرد و افزود: بیش از ۴۰ هزار واحد متوسط و کوچک صنعتی در این استان فعالیت می‌کنند و لازم است که روابط تجاری شهر‌های مختلف ایران و پاکستان گسترش  یابد.

رئیس اتاق بازرگانی کراچی نیز در این مراسم گفت: در صنعت کاشی و سرامیک تجربه خوبی بین دو کشور وجود دارد که با الگو گرفتن از آن می‌توان میزان همکاری‌ها در دیگر حوزه‌ها را تقویت کرد.

محمد طارق یوسف از بهبود تجارت صیفی و انواع سبزیجات در قالب سازوکار تهاتر میان بازرگانان دو کشور خبر داد و افزود: این روند کاملا رضایت‌بخش نیست، اما گام روبه‌جلویی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار