رئیس بازرسی اتاق اصناف:
رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه از انجام دو شیفت بازرسی در بازار خبر داد و گفت: با بازاریان متخلف برخورد صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ 23 February 2023
رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به روزهای پایان سال و خرید عیدانه، مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از بازاریان از جمله گران فروشی و یا کم فروشی می توانند با شماره۳۸۲۷۸۸۴۰ تماس بگیرند و مورد را گزارش کنند توصیه دیگر به مردم این است که با مراجعه به اولین مغازه خرید نکنند و به مغازه های دیگر هم سر بزنند و قیمت و کیفیت اجناس و کالاها را مد نظر قرار دهند.
 
وی ادامه داد: با متخلفین براساس قوانین صنفی برخورد خواهد شد ضمن اینکه بازرسان اتاق اصناف، بسیج، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن در تولیدی ها و بازار در دو شیفت فعالند، شیفت صبح از ساعت ۸ الی ۱۲ونیم و شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۵ الی ۲۰ شب، تمامی پرونده های شکایات از طریق این بازرسی ها گسیل می شود و برخی از شکایات هم که به ما مراجعه می کنند همینجا حل رفع می شود.
 
وی افزود :قیمت خرید هایی که از تولیدی ها انجام می شود متفاوت است و نوسانات دلار، بازار را نیز ملتهب کرد با تغییر قیمت دلار مسلما اگر مغازه دار به روز نباشد قدرت خرید بعدی را ازدست می دهد.
 
  
وی در ادامه گفت: نهایت سود یک بازاری ٢۲ درصد است واین سود در برخی از کالاها از جمله لوازم خانگی به ۳۰ درصد هم می رسد.
 
پهلوانی در خصوص پلمپ واحدهای صنفی متخلف تاکید کرد: همواره بر جواز کسب نظارت می کنیم اگر مجوز نداشته باشند، بازرس براساس قوانین صنفی به واحد صنفی اخطار داده و گاهی پلمب هم بر اساس قوانین خاص انجام می شود، چنانچه واحد صنفی ۵ بار در طول سال یک خطا را تکرار کند اخطار ها صادر و در مرحله سوم یا پنجم تخلف، واحد صنفی پلمپ می شود. 
 
وی گفت: اخطارها توسط اتحادیه مربوطه صادر می شود بعد از گذشت ۱۵ روز از تاریخ اخطار اگر فرد اقدام به مجوز کسب نکند، واحد پلمپ به پلیس اماکن واگذار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار