کیش – ایرنا – رییس آموزش و پرورش کیش با اشاره به مشکلات مربوط به مباحث کمی و کیفی مدارس دولتی در این جزیره گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات دیرینه سخت افزاری و نرم افزاری مدارس در کیش است و در این راستا تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 23 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از ایرنا، «صالح بهرام‌پور» روز چهارشنبه در گفتگویی، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش تاکید ویژه‌ای به کیفی سازی مدارس دولتی دارد که در همین راستا برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات مربوط به مدارس کیش انجام شده تا منجر به ارتقاء کیفی مدارس دولتی این جزیره شود.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این جزیره گفت‌: با اتمام کلاس‌های درسی در دست احداث، مشکلات مربوط به فضای آموزشی، حداقل برای سال تحصیلی جدید رفع می‌شود.

«بهرام پور» ادامه داد: ۱۷ کلاس درس مدارس دولتی در حال آماده سازی برای اضافه شدن به ظرفیت فضای آموزشی کیش است که می‌تواند مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید را رفع کند.

وی اضافه کرد: چهار کلاس درسی در مدرسه هدف، سه کلاس درسی در مدرسه خوارزمی و یک فضای آموزشی ۱۰ کلاسه نیز در حال آماده سازی برای سال تحصیلی جدید است.

رییس آموزش و پرورش کیش با بیان اینکه، جهت اضافه شدن ۲۵ کلاس درسی به فضای آموزشی این جزیره در سال تحصیلی جدید اعلام نیاز شده است، افزود: در جلسه شورای آموزش و پرورش این هفته، پیگیری‌های لازم برای تسریع در روند احداث فضای آموزشی و رفع این مشکل دیرینه انجام می‌شود.

وی گفت: فارغ آمدن به مشکلات حوزه آموزش و پرورش در کیش نیازمند یک هم افزایی است و همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش است که خوشبختانه این فضا مهیا شده است.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در همان روز‌های نخست حضور خود در جزیره، بازدید میدانی از وضعیت مدارس و فضای آموزشی داشت.

در همین راستا نیز کمیته بررسی سازه و معماری مدارس کیش جهت افزایش کلاس‌های آموزشی تشکیل شده است.

کیش با حدود ۱۱ هزار دانش آموز در کنار چابهار بالاترین تراکم دانش آموزشی را در بین مناطق آزاد دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار