فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت : سهم سرقت‌های خرد در استان ۶۵ درصد است و در رابطه با کشف سرقت‌ها نیز توانسته‌ایم ۴۷ درصد از کل سرقت‌ها را کشف کنیم و جزو استان‌های برتر در کشور هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سلمانی افزود :  استفاده از ظرفیت مردم و مشارکت دادن آنان در تولید امنیت هدفی است که به دنبال آن هستیم. 

وی گفت : پلیس استان با تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت و تشکیل جلسات بصورت ماهیانه، فصلی و هر ۱۵ روز یکبار به دنبال راهکارهایی برای کاهش سرقت و از طرفی افزایش کشف سرقت در استان است.

سردار سلمانی ادامه داد : بخش اعظم سرقت‌ها به خاطر سهل انگاری مالباختگان به وقوع می‌پیوندد و ضرورت دارد تا آحاد جامعه با رعایت این اصول راه‌های سوء استفاده از سارقان را سلب کنند.

وی مطرح کرد :در تحقیقاتی که از سارقان صورت گرفته علت و انگیزه سارقان عدم رعایت اصول خودمراقبیتی و گاهاً روشن بودن خودرو شهروندان در معابر بدون سرنشین عنوان شده است.

سردار سلمانی ادامه داد : می‌طلبد خانواده‌ها نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و با رعایت هشدارهایی که توسط پلیس فتا به شهروندان داده می‌شود از وقوع چنین جرائمی پیشگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : خوشبختانه ۹۰ درصد قتل‌های به وقوع پیوسته در استان کشف شده‌اند که اقدامات هیئت صلح و افراد معتمد و متنفذ در این راستا بی تاثیر نبوده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار