دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر انتفاعی کیان شهرستان خاتم با برگزاری گلریزانی مبلغ 15 میلیون تومان را جهت آزادی1 زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ 18 November 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، طی آیینی با حضور رئیس بازداشتگاه شهرستان خاتم ، مدیر و موسس دبیرستان پسرانه کیان خاتم و جمعی از دانش اموزان و والدین آنها ، مبلغ 15 میلیون تومان جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا شد.

امیر حسین کرمی رئیس بازداشتگاه شهرستان خاتم در این آیین گفت: بسیار خوشحالیم که در ادامه کمک های مدارس در استان یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اولین شهرستان هستیم که در این کار سهیم شده و به پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پیوستیم و مهمترین نیت آن است که جدا از مبلغی که به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میشود فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان ترویج پیدا کند.

قاسم محمودی میمند مدیر این دبیرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزران و خانواده آنها به دلیل حضور در این آیین گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک به یک شخص نیست و با آزادی یک زندانی یک خانواده از سختی و آسیب های اجتماعی دور میشوند.

مهدی دهقان موسس این دبیرستان نیز هدف از این اقدام خداپسندانه را در کنار کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد آشنایی دانش آموزان با این اقدام نیک بود و در این خصوص گفت: امیدواریم تا بقیه مدارس نیز با شرکت در این پویش بتوانند زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم سازند.

گفتنی است برپایی گلریزان های دانش آموزی و کمک مدارس به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد در حال تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده است و این اقدام در شهرستان های یزد نیز در حال ترویج است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار