فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج «اتحاد» را در کشور با یک تفکر صحیح بنا نهاد و یک ارگان بی مانند است.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ 18 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرتیپ بهمن ریحانی عصر امروز شنبه (۲۷ آبان ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه‌ به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت امام (ره) بود که بسیج را بنا نهاد و آن‌را در سراسر کشور گسترش داد.

وی افزود: بسیج اتحاد را در کشور بر اساس تفکری درست بنا کرد و در هیچ جای دنیا هیچ نهاد یا تشکلی که شاکله آن، چه کمّی و چه کیفی در سطح بسیج باشد، نداریم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: قصد ما در صحنه بودن و اقتدار است که مردم ایران و کرمانشاه تصویر مشارکت خوب خود و عدم بی‌تفاوتی نسبت به وقایع را به جهان نشان دادند.

ریحانی ابراز کرد: در این هفته برنامه‌های متعدد از جمله نمایش اقتدار نیروهای بسیج، دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، افتتاح چند مرکز مشاوره در شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، اسلام آباد غرب و صحنه، افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی که در آن تولیدات ساکنان مناطق محروم ارائه می‌شود، توزیع بسته‌های معیشتی تا ۳۰ هزار بسته، برگزاری برنامه آبروی محله و یادواره شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و جشنواره‌های جهاد علمی را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: در ۲ سال اخیر با تمام ظرفیت‌های موجود اقدام به آزادی هزار و ۴۰۰ زندانی جرائم غیر عمد کردیم و ان شاء الله تا پایان سال این اقدام مجدد انجام خواهد شد.

ریحانی افزود: کنگره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان در مهر ماه سال آینده برگزار خواهد شد و از نظر محتوا مشکلی وجود ندارد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در فضایی قرار گرفته‌ایم که بزرگ‌ترین راهبرد دشمن علیه ما فیزیکی و نظامی نبوده و جنگ رسانه است، باید بتوانیم با مدد جوانان کشور تولید محتوای درست و هدفمند داشته باشیم.

 

جهان اسلام، داغدار مردم مظلوم فلسطین

 

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در خصوص مظلومیت فلسطین بیان کرد: جنگ به پایان خواهد رسید و قطعا عزت و سربلندی از آن فلسطین است.

وی افزود: وظیفه مردم مسلمان در صحنه ماندن و تبیین مظلومیت مردم فلسطین است.

ریحانی افزود: ما در هیچ برهه‌ای از تاریخ چنین اتحادی میان جوامع مسلمان و غیر مسلمان نداشته‌ایم و امروز این اتحاد بر سر ظلم رژیم صهیونسیتی برقرار است.

وی ادامه داد: اگر قطعنامه‌ای به نفع فلسطین صادر شود، کشورهای معاند از اجرای آن جلوگیری می‌کنند، زیرا به دنبال رسیدن به پیروزی پس از این جنگ هستند، اما نمی‌توانند.

ریحانی بیان کرد: دشمن تلاش کرد ترس از جنگ را در دل مردم بنشاند؛ اما ۴۰ سال است که مردم با اقتدار ایستاده‌اند و این اقتدار را در جهان به نمایش می‌گذارند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار