افشین پیروانی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل النصر اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما امروز با تیم خوب و پرامکانات النصر و نفرات گرانقیمت این تیم بازی داشتیم.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ 28 November 2023

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، حق سرخپوشان این بود که مقابل النصر به پیروزی برسند.

افشین پیروانی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل النصر اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما امروز با تیم خوب و پرامکانات النصر و نفرات گرانقیمت این تیم بازی داشتیم.

اول از همه میلاد سرلک که در بازی رفت اخراج شده بود، جبران کرد و باعث اخراج بازیکن حریف شد. ما بهتر از النصر بودیم و حق‌مان برد بود. اگر از موقعیت‌هایی که به دست آمد، بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم پیروز شویم.

وی با اشاره با مسائل مطرح شده پیرامون سقف بودجه گفت: اگر قرار باشد که با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم، فکر می‌کنم باید تمهیداتی اندیشیده می‌شد.

الان بحث گلزنی برای تیم ما مشکل شده است و اگر دست‌مان باز بود، می‌توانستیم هزینه کنیم. ما حداقل سقف را رعایت کردیم و اگر نمی‌خواستیم رعایت کنیم، می‌رفتیم و مهاجمان گرانقیمت می‌آوردیم.

فکر می‌کنم در حق‌مان اجحاف شد و می‌توانستیم بهتر خرید کنیم و نتیجه بگیریم. ان‌شاءالله این بحث گلزنی هم حل شود. امروز همه زحمت کشیدند و به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. ان‌شاءالله دفعه‌های بعدی رقابتی سالم داشته باشیم.

پیروانی درباره درگیری لفظی با سرمربی النصر خاطر نشان کرد: داور یک مقدار به رونالدو احترام گذاشت. به نظرم بحث شبیه‌سازی بود. وقتی داور پنالتی نگرفت، باید کارت زرد می‌داد. حق با من بود، ولی مربی‌شان آمد و شلوغ کرد. من هم یک چیزهایی بلد بودم و سعی کردم از حق پرسپولیس دفاع کنم.

وی در پایان راجع به پرونده استقلال در کمیته انضباطی گفت: کسانی که تصمیم می‌گیرند، باید نظر بدهند. نمی‌خواهم راجع به سایر تیم‌ها حرف بزنم، فقط می‌گویم که اگر قرار بود با تیم‌های بزرگی آسیایی رقابت کنیم، باید یارگیری بهتری در خط حمله می‌کردیم./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار