روابط عمومی اورژانس تهران از حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ 25 January 2024

آتش‌سوزی بیمارستان گاندی تهران

به گزارش تابناک تهران به نقل از فارس، شروین تبریزی، مدیر روابط عمومی اورژانس اظهار کرد: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی اطلاع داده شد که درپی آن ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ دستگاه آمبولانس و ۲ موتورلانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه آماری از تعداد مصدومین حادثه در دست نیست، گفت: جزئیات تکمیلی در خصوص این حادثه اعلام خواهد شد.
 

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در خصوص این حادثه گفت: بنا بر گزارشات اولیه، این آتش‌سوزی بیشتر بر روی نمای ساختمان بیمارستان بوده است و ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه نردبام، تانکر آب و ... به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس بیمارستان گاندی در خصوص این حادثه بیان کرد: ضلع شرقی بیمارستان دچار حریق شده است، هنوز گزارشی از آسیب نداریم و اکنون در حال تخلیه بیمارستان هستیم.

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت با خبر اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر‌های منتهی به بیمارستان گاندی گفت: جنوب به شمال خیابان ولیعصر از بهشتی به سمت شمال، خط ویژه اتوبوس بی ار تی شمال به جنوب از میدان ونک و گاندی شمال به جنوب از دوم جنوب ممنوعیت تردد داریم. همچنین جنوب به شمال گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: هنوز آمار دقیقی از مصدومان وجود ندارد.

آتش‌سوزی در مناطق در حال بازسازی بیمارستان

نیرو‌های پلیس و امدادی اعلام کردند که مناطقی از بیمارستان در حال آتش‌سوزی است که پیش از این در حال بازسازی بوده است.

پیگیری قضایی آتش‌سوزی بیمارستان گاندی

در پی وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران، با دستور علی صالحی دادستان تهران، یکی از معاونین دادستان تهران و بازپرس ویژه در محل حادثه حاضر شدند.

همچنین در ارتباط با این حادثه و بررسی علت آن نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار