رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: تمام مسیرهای روستایی در استان با وجود بارش برف سنگین هم اکنون باز است و صندوق‌های سیار و عوامل اجرایی مربوطه برای اخذ رای از مردم مناطق روستایی و کوهستانی هیچ منعی ندارند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 01 March 2024
 
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکیر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد ظهر امروز جمعه یازدهم اسفندماه در محل ستاد مرکزی انتخابات استان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از مردم عزیز که تاکنون حضور باشکوهی را در انتخابات امروز رقم زده‌اند، از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند خواست تا دمای هوای یزد پس از بارش سنگین برف در روزهای اخیر مناسب است، در پای صندوق های رای حضور یابند.
 
وی گفت: خوشبختانه تمام مسیرهای روستایی در استان با وجود بارش برف سنگین هم اکنون باز است و صندوق‌های سیار و عوامل اجرایی مربوطه برای اخذ رای از مردم مناطق روستایی و کوهستانی هیچ منعی ندارند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به برخی تخلفات احتمالی امروز در جریان برگزاری انتخابات، تاکید کرد: مردم می‌توانند تخلفات مشخص شده در قانون انتخابات را به دادستان شهرستانها و دفاتر نظارت شورای نگهبان گزارش کنند.
 
وی همچنین از مردم خواست در مراجعه به شعب اخذ رای، علاوه بر نوشتن نام کاندیدای مورد نظر خود، به دلیل شباهت برخی اسامی داوطلبان، کد انتخاباتی وی را نیز در تعرفه انتخابات درج کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار