شهردار قرچک گفت: توسعه فضای سبز، یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری قرچک است که موجب شده تا در طول سال‌های اخیر، سرانه فضای سبز این شهرستان افزایش یافته و استاندارد نزدیک شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 06 March 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، محسن خرمی شریف روز چهارشنبه بدر این خصوص گفت : مردم قرچک به یاد شهدا در پویش هدیه‌ای به نسل آینده درخت کاشتند .

همزمان با روز درختکاری، مردم و مسئولان شهرستان قرچک به یاد شهدا، با شرکت در پویش هدیه‌ای به نسل آینده، درخت کاشتند.

وی افزود ؛ در این مراسم که در پوستان هنرمندان قرچک برگزار شد، نخستین مرحله از کاشت ۱۰ هزار اصله درخت در این شهرستان با غرس ۵۰۰ درخت در این بوستان آغاز گردید.

خرمی شریف افزود: شهرداری قرچک به منظور تأمین فضای سبز مورد نیاز شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز، توسعه بوستان‌های شهری را در دستور کار قرار داده و طی سال‌های اخیر چندین بوستان را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داده و در دهه مبارک فجر امسال نیز سه بوستان به تعداد موجود در شهرستان افزوده شد.

وی گفت: از اوایل اسفند ماه در قالب طرح استقبال از بهار، غرس درخت و درختچه در معابر و بوستانها آغاز شده است و این کار ارزشمند میتواند به توسعه فضای سبز کمک کند.

وی افزود: پویش درختکاری برای دومین سال متوالی با عنوان کاشت یک درخت، هدیه ای به نسل آینده آغاز شده و خانواده میتوانند با سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری برای کاشت نهال در منازل تماس حاصل کنند.

شهردارقرچک از غرس ۵۶۰۰ انواع گل، درخت و درختچه فصلی در معابر و بوستانها از ابتدای اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد و افزود: از ۱۵ اسفندماه روز درختکاری نیز تا عید نوروز ۵ هزار نهال و درختچه در معابر و بوستانها غرس می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار