امام جمعه موقت بجنورد گفت: رژیم صهیونیستی انواع جنایت‌ها را علیه مردم غزه انجام داده و این در حالی است که مردم غزه وجدان‌های جهانی را بیدار کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 08 March 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرم در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: فلسفه جنگ استکبار جهانی با کشور ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، اسلام راستین است.

وی افزود: آن‌ها به خوبی به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها متفاوت است و اساس دشمنی آمریکا و اسرائیل اسلام راستین است و دشمنان نابودی خود را در تقویت اسلام و صدور اسلام می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرمی به جنگ رژیم صهیونیست در غزه نیز اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل تصور می‌کرد که آن‌ها می‌توانند مردم این منطقه را طی چند روز شکست دهند، اما با گذشت این مدت به اهداف خود نرسیده اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر میان خود کابینه جنگ اسرائیل و مردم خودشان با این رژیم اختلاف وجود دارد.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: نتانیاهو در حال حاضر کمکی که به جهان اسلام انجام می‌دهد آن است که نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اسرائیل انواع جنایت‌ها را علیه مردم غزه انجام داده و هم اکنون نیز گرسنگی و قحطی ساختگی را در آن منطقه ایجاد کرده، اما زنان و کودکان غزه مقاومت کرده و عرصه را خالی نکرده اند.

وی در ادامه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: چند روز به ماه مبارک رمضان باقی مانده و با تلاوت قرآن، از یاد بردن کینه‌ها و. به استقبال این ماه پربرکت برویم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار