سرپرست امور آبفای شهرستان ملکشاهی:
سرپرست امور آبفای شهرستان ملکشاهی گفت: در تعطیلات نوروزی به جهت رفع حوادث شبکه توزیع و پایداری آب شهرستان، پمپاژ خط انتقال آبرسانی به شهرستان ملکشاهی و روستاهای تابعه برقرار شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 25 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مامی سرپرست امور آبفای شهرستان ملکشاهی، بیان داشت: آبفای این شهرستان در تعطیلات نوروز به جهت تامین و توزیع آب پایدار شهرستان، با بسیج تمامی امکانات و نیروها جهت رفع حوادث شبکه توزیع و پایداری آب شهرستان پای کار بوده است.

وی افزود: در این مدت سرویس و راه‌اندازی و رفع ایرادات پمپاژ و همچنین رفع ایرادات موتور افقی ایستگاه یک سد و برقراری مجدد پمپاژ خط انتقال آبرسانی به شهر ارکواز و روستاهای تابعه تحت پوشش؛ سرویس و راه اندازی و رفع ایرادات برقی چاهک ۴۵ کیلو واتی پمپاژ شهر مهر شهرستان ملکشاهی و تعویض موتور و پمپ شناور ۱۸.۵ کیلو وات روستای گنبد انجام شد.

سرپرست آب‌های شهرستان ملکشاهی، ادامه داد: همچنین با توجه به حجم بالای زائرین و زمان‌بر بودن رفع مشکل پمپاژ، با ارسال تانکر آبرسان سیار، مخازن موجود در امامزاده برای سرویس بهداشتی و... پر شد و تانکر آبرسانی سیار در روستا برای خدمت رسانی به مردم و زائرین مستقر شد.

مامی خاطرنشان کرد: حتی تعطیلات رسمی هم مانع خدمات‌رسانی به مردم نخواهد بود و خدمت بی‌منت، افتخار مجموعه آبفای استان است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار