رئیس هیئت گلف همدان از برگزاری کلاس‌های رایگان این رشته ورزشی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 15 April 2015
رئیس هیئت گلف همدان از برگزاری کلاس‌های رایگان این رشته ورزشی در سطح استان خبر داد.

به گزارش فارس ؛ وهاب بهمنش اظهار کرد: با سیاستی که در سطح فدراسیون گلف دنبال می‌شود آموزش رایگان برای علاقه‌مندان به این رشته در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آموزش رایگان در سه بخش مینی‌گلف، وودبال و گلف برای جذب بیشتر ورزشکاران می‌تواند راهکار بسیار مناسبی باشد.

رئیس هیئت گلف همدان با بیان اینکه گلف در چند اخیر رشد قابل توجهی در استان داشته، اضافه کرد: در سال گذشته تعداد بیمه‌شدگان این رشته بیش از 112 نفر بوده است.

وی ادامه داد: این تعداد ورزشکار برای رشته انفرادی و ورزشی که تازه در سطح استان شروع به فعالیت کرده، رقم خوبی است.

بهمنش تصریح کرد: در سال‌های اخیر و بعد از تبلیغات انجام شده در نقاط مختلف شهر، نمایشگاه تجهیزات ورزشی و همچنین حضور در مدارس، شاهد افزایش بیشتر تعداد ورزشکاران این رشته هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همدان یکی از استان‌هایی دارای زمین استاندارد مینی‌گلف است، بیان کرد: در مجموعه ورزشی ملت با فراهم شدن زمین مناسب 18 محوطه مینی‌گلف طراحی و اجرا شده است.

رئیس هیئت گلف استان همدان یادآور شد: از این تعداد 9 زمین به صورت چمن مصنوعی و 9 زمین با استفاده از کفپوش آماده شده است.

وی گفت: کفپوشی که برای این زمین‌ها انتخاب شده از نوع پلی‌اورتان است که ضمن ثابت بودن رنگ آن در سرما و گرما مقاومت خوبی دارد و بدون کمترین مشکلی می‌توان در آن به تمرین پرداخت.

بهمنش اضافه کرد: در حال حاضر این 18 زمین بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که از اواخر فروردین مراحل پایانی کار آنها انجام خواهد شد.

وی معتقد است به منظور استفاده از این زمین‌ها در تمام فصول، شرایط مسقف کردن آنها وجود دارد که برای اجرای آن 100 میلیون اعتبار نیاز است.

رئیس هیئت گلف استان همدان اظهار کرد: برای برگزاری متنوع تمرینات و کلاس‌های آموزشی مینی‌گلف، وودبال و گلف به دنبال ایجاد شرایط نورپردازی در این زمین‌ها هستیم تا در شب و در فصول بهار و تابستان قابل استفاده باشد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات لازم برای تمرینات این سه رشته در حد توان و بضاعت هیئت فراهم شده افزود: چندین ست کامل تمرینی برای فعالیت ورزشکاران از طریق فدراسیون در اختیار هیئت استان قرار داده شده است.

بهمنش در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر اینکه ارزش یک ست کامل گلف که به صورت شخصی خریداری شود چقدر است؟ ادامه داد: برندهای مختلف قیمت‌های بالای 5 میلیون تومان دارند اما ست‌های ساخت کشور چین ارزان‌تر است.

وی اضافه کرد: در بلوار فرودگاه و خارج از شهر به دنبال زمینی هستیم تا شرایط تمرین و حتی برگزاری مسابقات گلف را در آن فراهم کنیم.

رئیس هئیت گلف همدان یادآور شد: اعزام مربیان و داوران به کلاس‌های آموزشی در آینده نزدیک به رشد این رشته در سطح استان کمک بزرگی خواهد کرد که در سال 94 برنامه‌های زیادی در این زمینه داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار