کد خبر: ۳۰۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 09 October 2016


مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد: دو مدرسه خیر ساز از سوی خیر نیک اندیش محسن هاشمی به آموزش و پرورش این استان تحویل داده شد.

حسن مهرانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دو مدرسه دخترانه در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی از سوی این خیر مدرسه ساز به نیت مادر و پدر گرامیشان که به دیار باقی شتافته اند احداث و اهداء شده است.

وی اظهار کرد: این دو مدرسه به نام های حضرت ربابه (س) و حضرت علی اصغر (ع) در شهرستان اشتهارد ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد شد.

وی با اشاره به احداث این دو مدرسه در مناطق کم برخوردار اشتهارد خاطرنشان شد: مدرسه دخترانه حضرت ربابه (س) در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 متر مربع با 8 کلاس درس ، سالن چند منظوره ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی و 6 اتاق اداری با زیر بنای 800 متر مربع با صرف 8 میلیارد ریال ساخته شده است .

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرزادامه داد: دبستان پسرانه حضرت علی اصغر نیز در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 900 متر مربع دارای 9 کلاس درس ، یک سالن چند منظوره ، نمازخانه، سرویس بهداشتی ، سرایداری و 9 اتاق اداری است در دو طبقه احداث شد.

مهرانی گفت:خیر نیک اندیش برای ساخت دبستان پسرانه حضرت علی اصغر (ع) 10 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی با اشاره به حضور فعال خیرین مدرسه ساز در البرز در بخش ساخت مدارس در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار یاد آور شد: تا کنون با حرکت خداپسندانه خیرین در عرصه تعلیم و تربیت بیش از 150 مدرسه خیری در این استان احداث شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز ضمن قدر دانی از خیرین نیک اندیش درایجاد فضاهای آموزشی در این استان خواستار پیوستن افراد خیر به این مجموعه در راستای تامین فضای آموزشی مورد نیاز برای دانش آموزان شد.

البرز 420 هزار دانش آموز لازم التعلیم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار