کد خبر: ۳۷۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 06 February 2017
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نیروهای مسلح ایران فقط محدود به فعالیت های نظامی نیستند بلکه در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی منشا خدمات ارزنده به مردم محروم هستند.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از 823 طرح عمرانی محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان در زاهدان با قدردانی از زحمات نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان اظهار داشت: نیروهای نظامی کشور با تاسی از بنیانگذار انقلاب اسلامی که فرمودند «من یک موی کوخ نشین را با کاخ نشین معامله نمی کنم» همواره در رفع مشکلات مردم تلاش کرده اند.
امام جمعه زاهدان افزود: نیروهای سپاهی در کشور ارزشی بودن را پیشه کار خویش در خدمت به مردم قرار داده اند که این امر منشا خدمات ارزنده به محرومان بوده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با وجود همه تلاش های صورت گرفته در این استان همچنان محرومیت تداوم دارد که انتظار می رود اقدامات گسترده تری در این زمینه انجام شود.
حبیب الله دهمرده نماینده مردم شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: رهبری، مردم و ایمان به عنوان سه عنصر مهم همواره زمینه ساز اتفاقات مهم تاریخی از جمله انقلاب اسلامی بودند. 
وی افزود: این انقلاب با برخورداری از رهبری بی مانند و مردمی فهیم و آگاه در طول تاریخ نظیر ندارد به گونه ای که به عنوان یک الگوی موفق برای تمام بشریت و آزادی خواهان مطرح است.
وی با قدردانی از خدمات سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح های محرومیت زدایی سپاه در این استان از منظر خدمت بی منت به مردم، مبارزه با استکبار از طریق خدمت به مردم، مصادق عینی اقتصاد مقاومتی بودن و غیره بسیار ارزشمند است.
به گزارش ایرنا، 823 طرح عمرانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق امروز/ دوشنبه/ همزمان با هفتمین روز دهه فجر با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار