کد خبر: ۳۷۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 06 February 2017
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهار هزار و 656 طرح عمرانی در راستای محرومیت زدایی در چند سال اخیر در سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدضیاءالدین حزنی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از 823 طرح عمرانی محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود در برقراری امنیت اجرای طرح های محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم داری را در دستور کار قرارداده است که اجرای طرح های یادشده در سیستان و بلوچستان در همین راستا بوده است.
وی افزود: از مجموع این طرح ها 2 هزار و 538 طرح به اتمام رسیده و 2 هزار و 122 طرح نیز در دست اقدام است که پیش بینی می شود تا پایان امسال به بهره برداری برسند.
وی ادامه داد: راه اندازی 183مسجد، 12 مجموعه ورزشی، 28 خانه عالم، 312 گلخانه، 11 نانوایی، تسطیح زمین های کشاورزی در سطح هزار و 157 هکتار، 70 طرح آبخیزداری، هزار و 492 خانه محرومین، 52 گلزار شهدا، 29 جاده روستایی، 122 جایگاه دام و غیره در سیستان و بلوچستان انجام داده است.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همچنین سپاه پاسداران علاوه بر اقدامات عمرانی 103 میلیارد و 670 میلیون ریال(10 میلیارد و 367 میلیون تومان) نیز در بخش های دیگر از جمله زیرپوشش قراردان افراد بی سرپرست، بد سرپرست و بیماران صعب العلاج، توزیع بسته های حمایتی، تهیه جهیزیه، پوشاک و لوازم التحریر و غیره در این استان هزینه کرده است.
سردار حزنی همچنین انجام اقدامات و خدمات مطلوب در بخش کشاورزی جنوب شرق با زیرپوشش قرار گرفتن 33 هزار هکتار را از دیگر فعالیت های سپاه پاسداران در منطقه ذکر کرد.
به گزارش ایرنا 823 طرح عمرانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق امروز/ دوشنبه/ همزمان با هفتمین روز دهه فجر با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار