در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران که با حضور بین از 300 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از 6 کشور دنیا برگزار شد، شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران نیز به عنوان یکی از پیشگامان صنایع سنگین کشور، در حوزه محیط زیست حضور و با استقبال مدیران محیط زیست و فعالان عرصه محیط زیست رو به رو شد.
کد خبر: ۳۸۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 28 February 2017
قدردانی مدیران محیط زیست از اهمیت به مسایل محیط زیستی در سومین قطب پتروشیمی ایران/ پایان به کار شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

مسئول محیط زیست شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران به خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان گفت: در مدت برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران میزبان حضور مدیران دفاتر مختلف سازمان حفاظت محیط زیست، نفت و پتروشیمی و بازدید از غرفه و کسب اطلاع از آخرین وضعیت محیط زیست و پیشرفت پروژه مکران بود.
حضور مدیران دفاتر مختلف دریایی و آلودگی سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس کل مرکز هوا و اقلیم و پایش و سرکار خانم دکتر ابتکار معاونت محترم ریاست جمهوری از میهمانان شاخص و از بازدید کنندگان اصلی غرفه شرکت توسعه نگین مکران بودند. مدیران و فعالان محیط زیستی و معاونت محترم ریاست جمهوری از حضور فعال سومین قطب پتروشیمیایران در عرصه نمایشگاه بین المللی محیط زیست و اهمیت به محیط زیست تقدیر و تشکر نموده و برای این شرکت آرزوی موفقیت نمودند. از نکات برجسته حضور مدیران محیط زیست و فعالین عرصه محیط زیست و صنعت کشور در غرفه نمایشگاهی شرکت توسعه پتروشیمی مکران، تحسین این شرکت مبنی بر اهمیت به مسائل محیط زیستی به عنوان میراث مشترک بشری از فاز پیش از طراحی و شروع فعالیت های اجرایی و ادامه داشتن این دیدگاه تا مرحله آینده بهره برداری و بعد از آن بود.
در خاتمه مسئول محیط زیست شرکت توسعه نگین مکران حضور همه بازدید کنندگان، مدیران و فعالیت محیط زیست کشور از غرفه این شرکت را مثبت ارزیابی نمود و اطمینان داد با استمرار دیدگاه های موجود مدیریتی میتوان به توسعه پایدار منطقه چابهار و شکل گیری قطب سوم پتروشیمی ایران همگام با حفظ محیط زیست بیش از پیش امیدوار بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار