مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: یک مشاور املاک با شکایت شاکی خصوصی توسط تعزیرات حکومتی همدان بیش از ۱۷۲ میلیون ریال جریمه شد.
کد خبر: ۵۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 22 January 2018

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: یک مشاور املاک با شکایت شاکی خصوصی توسط تعزیرات حکومتی همدان بیش از ۱۷۲ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایسنا؛ علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: این مشاور املاک به اتهام گرانفروشی بیش از ۵۷ میلیون ریال درحق شاکی خصوصی و بیش از ۱۱۵ میلیون ریال درحق دولت جریمه شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک مشاور املاک در زمینه گرانفروشی اخذ کمیسون بنگاه و تشکیل پرونده درشعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان، پس از کارشناسی و احراز تخلف، شعبه هیئت بدوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان همدان این بنگاه املاک را به پرداخت مبلغ ۵۷ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال در حق شاکی خصوصی و همچنین ۱۱۵ میلیون و ۰۶۷ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم کنترل بیشتر بازار و درحمایت از مردم عزیز، تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود یعنی رسیدگی و صدور حکم، در راستای هم‌افزایی، همگام و همراه با مراجع نظارتی اقدام به بازرسی میدانی در قالب گشت‌های مشترک به صورت مستمر کرده است به طوریکه از ابتدای دی ۶۲ اکیپ فعال در مرکز استان و شهرستان‌ها تعداد ۳۷۸ مورد بازرسی انجام داده‌اند که ۱۱۹ واحد صنفی متخلف شناخته شده و در مجموع به پرداخت ۱۰۹ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۰۰ ریال محکوم شدند.

وی افزود: همچنین در این مدت به ۱۸۸ واحد تذکرات لازم برای رفع ایرادات داده شد و ۷۱ واحد صنفی نیز تخلفی نداشتند که از این عزیزان به جهت رعایت انصاف و قانون تشکر می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تأکید کرد: از تمامی شهروندان عزیز در سراسر استان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، خودداری از عرضه کالا و ... مراتب را باشماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ تعزیرات حکومتی و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف در میان گذاشته و ما را در خدمت‌رسانی یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار