برای تکریم زنده یاد استادمیرزابابا مطهری نژاد
نخستین نشست استانی انجمن روابط عمومی ایران و اولین رویداد روابط عمومی استان سمنان همراه با یادمان استاد میرزابابا مطهری نژاد، نهم مهرماه سالجاری در سمنان (زادگاه مادری این نابغه روابط عمومی واسوه اخلاق ) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 24 September 2018

به گزارش پایگاه خبری هنر هشتم، این رویداد با تلاش گروهی از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان سمنان با حمایت انجمن روابط عمومی ایران و با موضوع چرایی مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی توسط اساتید برجسته دانشگاههای معتبر کشور در حوزه ارتباطات برگزار می گردد .

براساس این گزارش، این رویداد در دو بخش یادمان و علمی توسط اساتید برجسته دانشگاههای معتبر کشور در حوزه ارتباطات و با حضور هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران برای نخستین بار در استان سمنان به اجرا در خواهد آمد و در خاتمه به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و انجمن روابط عمومی ایران اعطا خواهد گردید.
مرحوم میرزابابا مطهری نژاد، عضوانجمن مدیران حرفه ای جهان، سلطان واقا روابط عمومی ایران و برنده بسیاری از جوایز بین المللی وملی نطیر جایزه یونسکو و انجمن مدیران حرفه ای جهان و،.‌... از صاحبنطران بین المللی روابط عمومی درعصر حاضربوده و از سالیان دور تا ۱۳مردادماه سالجاری سرمنشا خدمات رایگان فراوانی به جامعه روابط عمومی کشور بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار