روز سه شنبه بازار داخلی شاهد آرامش نسبی در قیمت ها بود.
کد خبر: ۸۰۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 26 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،در این روز معامله گران هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۲۳۹۰ تومان با یکدیگر معامله کردند، یورو نیز از این ثبات مستثنی نبود ۱۳۵۶۰ تومان معامله شد.

براساس این گزارش،عدم تغییر محسوس قیمت دلار سبب شد دیگر بازارها نیز آرامشی نسبی را تجربه کنند و نسبت به روز گذشته تغییر آنچنانی نداشته باشند.

همچنین امروز طلای ۱۸ عیار در هر مثقال ۱۸۵۲۰۰۰ تومان معامله شد و هر گرم آن نیز ۴۲۷۸۰۰ تومان قیمت خورد.همچنین قیمت هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با کاهش ۲۳۰۰۰ تومانی به ۴۲۷۰۰۰۰ تومون و قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم نیز به ۴۲۲۹۰۰۰ رسید.

گفتنی است،نیم سکه نیز به مانند دیگر بازارها تغییر چندانی را تجربه نکرد و با ۸۰۰۰ تومان افزایش به ۲۲۳۸۰۰۰ تومان رسید.همچنین ربع سکه نیز بدون تغییر باقی ماند و ۱۴۳۳۰۰۰ تومان معامله شد.

لازم بذکر است،بازارهای جهانی نیز امروز در مدار ثبات گام برداشتند به طوری که انس طلا با کاهش ۲۸ سنتی ۱۴۵۷.۷۲ دلار معامله شد.

و در پایان ،در حوزه ارزهای دیجیتال نیز بیت کوین برخلاف روزهای گذشته که وارد سیر نزولی شده بود امروز با رشد ۹ دلاری آغاز به کار کرد و با ۰.۲۹ درصد رشد به ۷۱۷۲.۳ دلار رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار