کد خبر: ۸۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 22 August 2015

معاون سیاسی فرماندار کرج از فراهم‌سازی مقدمات برگزاری انتخابات سالم و حداکثری در این شهرستان خبر داد.

رضا عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اصول و احکام دین مبین اسلام و مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت کشور پایه گذاری شده و زیر نظر مقام عظمای ولایت برای تحقق اصول و اهداف اسلام و انقلاب حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف و به ویژه شرکت حداکثری شهروندان در انتخابات‌های مختلف، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌ها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به شرایط داخلی و بین‌المللی این 2 انتخابات از حساسیت بیشتری نسبت به ادوار گذشته برخوردار بوده و همه باید در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، وحدت و انسجام داخلی را به جهانیان نشان دهیم.

عسگری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای برگزاری انتخابات آتی تاکنون صورت گرفته است، گفت: تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی صحیح، سالم، حداکثری و قانونمند در مرکز استان البرز فراهم شده است.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند، «آرای مردم حق ناس است» و مسئولان در استان البرز و به ویژه شهرستان کرج با تمام توان خود از حقوق مردم و برگزاری انتخاباتی قانونمند دفاع خواهند کرد.

معاون سیاسی فرماندار کرج اظهار داشت: اولویت ما رعایت قانون بوده و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند در کرج به طور کامل فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار