کشف 25 تن روغن خوراکی غیر بهداشتی در اطراف شیراز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف بالغ بر ۲۵ تن روغن خوراکی غیربهداشتی در اطراف شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 01 February 2022

تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از خبری مبنی بر تهیه و توزیع روغن‌های خوراکی غیر بهداشتی در اطراف شهر شیراز مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان شیراز، ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مکان مورد نظر که محل نگهداری دام و علوفه بود، اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در بررسی‌های تکمیلی و تحقیقات همه جانبه مشخص شد اشخاصی با جمع‌آوری روغن‌های خوراکی با برندهای مختلف از فروشگاه‌های عرضه عمده روغن و با قیمت مناسب، آنها را به این مکان انتقال می‌داده‌اند.

سرهنگ محمدی افزود: این اشخاص سودجو روغن‌های خوراکی جمع‌آوری شده را در ظرف‌های 20 لیتری مخصوص و با یک برند معروف مربوط به یکی از استان‌های جنوبی کشور و با شرایط کاملا" غیر بهداشتی تخلیه و سپس با قیمت بیشتر به بازار عرضه می‌کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این راستا بالغ بر 25 تن روغن خوراکی غیر بهداشتی از آن مکان کشف و در این باره یک متهم اصلی و 7 کارگر که در آن مکان مشغول فعالیت بودند دستگیر شدند، تصریح کرد: 2 تن دیگر از متهمان اصلی این پرونده نیز متواری هستند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش، آسایش و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطعانه و قانونی مأموران پلیس مواجه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار