بیمه سلامت مسکن درد ناباروری زوج‌های استان اصفهان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان به بیمه شدن زوج‌های نابارور بدون بیمه پایه اشاره کرد وگفت: با این ییمه پرداخت هزینه‌های خدمات درمانی ناباروری تا سقف۹۰ درصد در بخش دولتی، ۷۰ درصد در بخش خصوصی و خیریه و استفاده سه دوره خدمات ناباروری در طول یکسال مسیر شده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 20 August 2022

محمد حسین صفاری با بیان اینکه دسترسی عادلانه امکانات درمان ناباروری در مراکز دولتی و خصوصی را از مزایای این نوع بیمه برشمردو افزود: این اداره کل در قرار دادی با مراکز درمان ناباروری مشتاق اصفهان و بیمارستان میلاد اصفهان در بخش خصوصی، و مراکز درمان ناباروری حضرت مریم بیمارستان شهید بهشتی اصفهان و بیمارستان شهید بهشتی کاشان در بخش دولتی، خدمات ناباروری به بیمه شدگان بیمه سلامت ارائه می‌کند.
وی گفت:مادران فاقد پوشش بیمه‌ای دردوران بارداری و شیردهی و همچنین کودکان تا پایان پنج سالگی هم می‌توانند از مزایای بیمه سلامت استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از لحاظ میزان پذیرش و پرداخت به بیمه شدگان برای درمان ناباروری رتبه اول را در بین استان‌های کشور دارد ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون حدودیک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان برای این طرح پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار