مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

خیران در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشارکت کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: جلب مشارکت بیشتر خیران برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری یک ضرورت است که باید زمینه آن فراهم و اقدام موثر به عمل آید.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ 08 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احسان عابدی در دیدار با امام جمعه مهریز افزود: همکاری خیران و مشارکت جدی آنها در کنار اقدامات دولت در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری در استان بسیار ضروری است.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون توسط خیران در همکاری با مسئولان فرهنگی استان انجام شده ادامه داد: باید زمینه لازم برای جلب همکاری بیشتر خیران در اجرای برنامه‌های متنوع به عمل آید.

این مسئول به نقش ائمه جمعه در این خصوص اشاره کرد و گفت: نقش نخبگان و فعالان فرهنگی در تحقق اهداف و برنامه‌های مختلف فاخر در مناطق جزو موضوع‌ های مهم است و ائمه جمعه نقش آفرین هستند.

عابدی از امام جمعه و مسئولان شهرستان مهریز که سالانه همکاری خوبی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه در اجرای برنامه‌های مختلف دارند قدردانی کرد و تداوم آن را بیش از گذشته خواستار شد.

همچنین امام جمعه مهریز به اهمیت و نقش برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری فاخر در تراز انقلاب اسلامی در شهرستان توسط دستگاه‌های مختلف و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی به اهمیت برنامه‌ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به خصوص در فصل تابستان اشاره کرد و همکاری بخش‌های را مختلف را خواستار شد.

وی بیان کرد: نتایج انجام برنامه‌های فرهنگی در درازمدت خود را نشان می‌دهد بنابراین باید در این ارتباط طرح‌های دقیق ارزشی و انقلابی و فراگیر باشد که موجب تعالی فرهنگی جامعه شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار