سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ 25 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با حکم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سید مجتبی امیرحسینی به‌عنوان سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در کارنامه مدیریتی امیرحسینی ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان باشت و معاون توسعه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان آمده است .
امیرحسینی ۴۵ ساله که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است جایگزین سعید طالبی‌پور می‌شود. 

در حکم سرپرستی سید مجتبی امیرحسینی آمده است :

نظر به تعهد و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند تاریخی - فرهنگی، رشد و بالندگی صنایع دستی و توسعه گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی اندیشمندان، صاحب نظران، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی در راستای وفاق ملی و همچنین هماهنگی با حوزه‌های کاری در وزارت‌خانه، توجه به مسایل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم آوردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی در دولت چهاردهم است که انتظار می‌رود به منظور تحقق اهداف متعالی وزارت گام‌های موثری بردارید.

سه سال رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان باشت و چهار سال معاون توسعه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار