شرکت بیش از 14 هزار یزدی در اعتکاف سال گذشته

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز ثبت‌نام اعتکاف ماه مبارک رجب از 20 فرودرین ماه در استان خبر داد و گفت: سال گذشته 14 هزار و 500 نفر در اعتکاف شرکت کردند.
کد خبر: ۲۰۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 06 April 2016
به گزارش تابناک یزدمعاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ثبت‌نام اعتکاف از 20 فروردین ماه در استان آغاز می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام اعتکاف ماه مبارک رجب تا 27 فرودرین ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان باید در این فرصت و با توجه به ظرفیت مساجد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کارگر گفت: ثبت‌نام در شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم معنوی بامراجعه به وب سایت www.tebyanyazd.ir/etekaf نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی هزینه اعتکاف سال جاری را پانصد و پنجاه هزار ریال اعلام کرد و گفت: هزینه اعتکاف باید در هنگام ثبت‌نام به صورت الکترونیک پرداخت شود.

کارگر با بیان اینکه اعتکاف برادران در شهر یزد تنها در مسجد ملااسماعیل برگزار می‌شود افزود: تنها در حاشیه شهر و به دلیل بعد مسافت ممکن است مساجدی به برادران اختصاص داده شود.

وی با اشاره به برگزاری بخش دانش‌آموزی ویژه برادران اظهار کرد: مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در مسجد جامع یزد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته در 154 مسجد سطح استان اعتکاف برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 14 هزار و 500 نفر در این مراسم معنوی شرکت کردند افزود: از این تعداد حدود 70 درصد جمعیت شرکت‌کنندگان را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل داده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار