ورود آزادکاران قهرمان به میهن

اعضای تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب چهارمین قهرمانی پیاپی جام جهانی بامداد امروز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به کشور بازگشتند.
کد خبر: ۲۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 15 April 2015
به گزارش تابناک یزد، تیم ملی کشتی آزاد در چهل و سومین دوره رقابت های جهانی کشتی آزاد (سال 2015) که در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد، با شکست تیم های بلاروس، ترکیه و آذربایجان به دیدار پایانی راه یافت. 


تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در دیدار پایانی نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم قدرتمند آمریکا گذشت و برای چهارمین بار پیاپی قهرمانی خود را در این مسابقات تکرار کرد.


حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم  ،بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن 70 کیلوگرم ،میثم مصطفی جوکار در وزن 86 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم  در فینال برحرفان آمریکایی خود غلبه کردند.


آزادکاران کشورمان در سه دیدار مرحله گروهی نیز به ترتیب با نتایج 8 بر صفر، 7 بر یک و 7 بر یک مقابل بلاروس، ترکیه و آذربایجان به پیروزی دست یافته بودند با کسب عنوان قهرمانی، ششمین قهرمانی ایران در این رقابت ها را رقم زدند.

تیم ملی کشورمان در سه دوره قبلی این مسابقات هم قهرمان شده بود.


در دیدار رده بندی این رقابت ها آذربایجان با شکست 4 بر 4 تیم روسیه به دلیل امتیاز فنی بیشتر به مقام سوم رسید و تیم های بلاروس و کوبا نیز به ترتیب با شکست مغولستان و ترکیه پنجم و هفتم شدند.


رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی کشورمان که تیم ملی کشتی را در سفر به مسابقات لس آنجلس همراهی کرده بود برای انجام مذاکرتی با مسئولان کشتی آمریکا در آن کشور ماند و چند روز دیگر به کشور باز می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار