پشت پرده یک «تماس»/ چرا بیضایی سراغ فیلمسازی در ایران نیامد؟
«مقصد» سناریویی که مورد استقبال قرار گرفت، به جای دریافت پروانه ساخت، موافقت اصولی دریافت کرد که طبیعتاً یک مرحله پیش از دریافت پروانه ساخت است و این موضوع چندان به مذاق بیضایی خوش نیامد... در مقابل اما انگیزههای بیضایی نیز برای فیلمسازی در ایران تحلیل رفته و ابوالحسن داودی کارگردان سینما که سال گذشته سفری به آمریکا داشت، تاکید داشت برای بیضایی فضای دانشگاهی مطلوبتر است.
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵ 08 August 2016